جنوب مغربی چین میں انٹرنیشنل بگ ڈیٹا ایکسپو کا آغاز

گوئیانگ، چین، 28 مئی 2021 /ژن ہوا-ایشیانیٹ –/ چین انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو آرگنائزنگ کمیٹی کے مطابق 2021 میں چین انٹرنیشنل بگ ڈیٹا انڈسٹری ایکسپو (سی آئی بی ڈی وائی) کا آغاز 26 مئی کو جنوب مغربی چین کے صوبہ گوئژو کے دارالحکومت گوئیانگ میں ہوا۔

۲۰۱۵ میں قائم ہونے والی اور باضابطہ طور پر 2017 میں ایک قومی ایکسپو میں اپ گریڈ کی گئی یہ بگ ڈیٹا ایکسپو بڑے ڈیٹا کی ترقی کے ساتھ انڈسٹریل بیل ویتھر کے لئے ایک بین الاقوامی اور پیشہ ورانہ پلیٹ فارم بن گئی ہے۔

: جنوب مغربی چین میں انٹرنیشنل بگ ڈیٹا ایکسپو کا آغاز

تین روزہ تقریب کا انعقاد مقامی حکومت کے ساتھ ساتھ ملک کے اعلی اقتصادی منصوبہ ساز، صنعتی اور معلوماتی نگرانوں نے مشترکہ طور پر کیا ہے۔ چین کی وزارت کامرس کی معاونت سے اس ایکسپو میں گھریلو، عالمی، صنعتی اور کاروباری نقطہ نظر پیش کیا گیا ہے۔

ڈیجیٹل انٹیلی جنس کو گلے لگائیں، نئی ترقی کی فراہم کریں” کے موضوع پر مبنی اس تقریب میں کانفرنسز، نمائشیں، نئی مصنوعات کا اجراء، مقابلے اور دیگر سرگرمیاں شامل ہوں گی۔

اس سال کی ایکسپو آن لائن اور آف لائن دونوں طرح سے شیڈول ہے جس میں مختلف اسٹیک ہولڈرز کے بھرپور تعاون اور مشترکہ ترقی کی کوشش کی گئی ہے۔ آن لائن ایکسپو آن لائن مواصلات، آن لائن نمائش، کاروباری مذاکرات، آن لائن فورم اور مہمانوں کے فروغ جیسی خدمات پیش کرتی ہے، جس میں مختلف قسم کے نمائشی افعال پیش کیے جاتے ہیں۔

گوئیانگ سٹی اور گویان نیو ڈسٹرکٹ، قومی بڑے ڈیٹا (گوئژو) مربوط پائلٹ زون کے بنیادی علاقوں کے طور پر، ہمیشہ بڑے اعداد و شمار کی ترقی میں پیش پیش رہے ہیں، صنعتی ترقی میں تیزی سے ہونے والی پیش رفت کو پوسٹ کرتے ہیں۔2020 کے آخر تک 5000 سے زائد بڑے ڈیٹا انٹرپرائزز اور 117 صنعتی کے بڑے بڑے لوگ یہاں موجود تھے۔ ڈیجیٹل معیشت کی اضافی مالیت 164.9 بلین یوآن (تقریبا 25.8 بلین امریکی ڈالر تک پہنچ گئی۔)، علاقائی جی ڈی پی کا 38.2 فیصد ہے اور خطے کی حقیقی معیشت کے نصف سے زیادہ بڑے اعداد و شمار عناصر کی خصوصیات ہیں۔

ایکسپو کی مخصوص سرگرمیاں درج ذیل ہیں:

کانفرنسز: افتتاحی اور اختتامی تقریبات کے ساتھ ساتھ 7 اعلیٰ درجے کے مکالمے اور 13 پیشہ ورانہ فورمز۔

نمائشیں: بڑے ڈیٹا کے شعبے میں نئی ٹیکنالوجیز، نئی مصنوعات، نئی اسکیموں اور نئی ایپلی کیشنز کی نمائش کے لئے آن لائن اور آف لائن نمائشیں۔ دیہی بحالی میں بڑے اعداد و شمار کے کردار پر ایک حصہ بھی قائم کیا گیا ہے۔

نیا اجراء: ایکسپو کے معروف سائنس اور ٹیکنالوجی کامیابی ایوارڈ کا اجراء، ڈیٹا فیکٹر مارکیٹ کے طریقوں اور راستوں پر تحقیق، کوویڈ-19 کا عالمی پیشن گوئی نظام اور بڑے ڈیٹا انسائیکلوپیڈیا کی لغت وغیرہ۔

مقابلے: دوسرا صنعتی اے پی پی انضمام اختراعی مقابلہ اور چھٹا گوئیانگ بڑا ڈیٹا اور نیٹ ورک سیکورٹی اشرافیہ تصادم مشق

سرگرمیاں: میٹنگز اور تبادلے، ٹیلنٹ تعارف، رات کی بات چیت، سیلون اور مکالمے، ترقیوں اور معاہدے پر دستخط، اسٹریٹیجک تعاون، منظم دورے وغیرہ جیسی سرگرمیوں کا ایک سلسلہ

تصویرمنسلک لنکس:  http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=392265